Canoteam Osaamista Meri-Lapista

Stacks Image 550

Ylläpito

Asennus- ja ylläpitopalvelumme ovat asiakaskohtaisesti räätälöityjä palveluita, jotka tapahtuvat organisaatioiden omissa tiloissa. Näin laitteille taataan suurin mahdollinen käyttöaste ja virhetapauksissa mahdollisimman vähän häiriötä liiketoiminnalle. Toiminnanohjausjärjestelmäämme kirjautuu asiakas- ja laitekohtaiset tiedot, jotka toimivat perustana ylläpitopalvelun kehittämiselle sekä palvelutason seurannalle. Käytössänne on markkinoiden tehokkain huolto-organisaatio. Maanlaajuinen Canon Oy:n asiantuntijatuki, verkkoperusteisen tietopankin käyttöoikeus sekä jatkuva kouluttautuminen takaavat huoltotoiminnan laadun. Korkealaatuiset laitteet vaativat ammattitaitoista huoltoa ja tukea. Kattavan ylläpito-organisaation ansiosta asiantunteva apu on aina lähellä asiakastamme.

Ennakoivaa huoltoa

Monitori-palvelu perustuu etähuoltojärjestelmään, joka valvoo Canon-laitteita ympäri vuorokauden. Palvelu antaa reaaliaikaista tietoa järjestelmästä mm. mittarilukemista, väriainetäydennysten tarpeesta ja vaihdon tarpeeseen tulevista kulutusosista. Järjestelmä lyhentää oleellisesti vasteaikoja koska informaatio laitteen tarvitsemasta tuesta tavoittaa organisaatiomme erittäin nopeasti, huomaamattomasti ja tehokkaasti. Asiakkaillamme on suorat yhteystietomme helpdesk keskusten sijaan. Me saamme viestin ja Te palvelun.

Huoltokutsu

Huoltokutsun voit lähettää alla olevalla lomakkeella. Sarjanumero löytyy laitteen kannessa olevasta tarrasta. Punaisella merkityt kentät ovat pakollisia.
{"result":"fail", "msg":"Virhe lomaketta lähetettäessä!(001)"}